czwartek, 21 listopada 2013

Kurs na kartkę doniczkę

Witajcie!
W końcu odważyłam się i przygotowałam dla Was kursik jak wykonać kartkę - doniczkę z kwiatami. Jest to mój pierwszy raz, tak więc wybaczcie za jakieś potknięcia ;) W tej doniczce jest kieszonka, w którą wkłada się kartkę. Jest na niej miejsce na wpisanie życzeń. Kartka jest bardzo prosta w wykonaniu.
A więc potrzebujemy:
  • kartka A4
  • nożyczki
  • linijka
  • ołówek
  • papiery ozdobne, kwiatki, tusze, ćwieki do ozdobienia kartki według uznania

1. Baza na doniczkę: wymiary: 11x22 cm. Składamy ją na pół. Poniżej: szablon na doniczkę (wypisałam wymiary jednej strony doniczki, ale można oczywiście dostosować do swoich potrzeb).
2. Wycinamy dwa 1-centymetrowe paski i zginamy je na pół (wzdłuż). Długość tych pasków: 10,5 cm. Są one potrzebne do sklejenia dwóch części doniczki po bokach.




3. Wkład do doniczki wycinamy wg wzoru.

4. Tak wygląda moja baza doniczki i wkładu.


5. Teraz należy udekorować doniczkę, dokleić kwiatki i jest już gotowe
6. A to moja kartka dla przykładu:


A tu po wyjęciu wkładu:


Mam nadzieję, że mój kurs jest w miarę czytelny. W razie wątpliwości, pytajcie! :)

5 komentarzy :

  1. Rewelacja :) kurs czytelny :) Kartka śliczna :) Bardzo dziękuję, skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło to czytać ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dzięki za kursik. Zrobiłam wg. niego karteczkę.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/2013/11/Na-imieniny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam chciałam zapytać czym okleja Pani doniczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Papierami dekoracyjnymi. :) Największy wybór jest w sklepach z artykułami do scrapbookingu. Te akurat papiery pochodzą z Galerii Papieru (http://galeriapapieru.com.pl/). Mam nadzieję, że pomogłam! ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka